مبلمان ویلایی آرامش

اولین تولید کننده استان البرز با بیش از 10 سال سابقه کاری مفید آماده همکاری با شهر داری ها و اورگان های دولتی

مبلمان ویلایی آرامش

اولین تولید کننده استان البرز با بیش از 10 سال سابقه کاری مفید آماده همکاری با شهر داری ها و اورگان های دولتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مبلمان باغی نوعی از مبلمان است که مخصوص فضای باز طراحی و ساخت می شود. در ایران به مبلمان فضای باز و مبلمان ویلایی و مبلمان حصیری نیز شناخته می شوند. از این مبلمان معمولا برای باغ, حیاط, بالکن و ایوان و تراس,آشپزخانه, ویلا, رستوران و در همه محیط های فضای باز می توان استفاده کرد. گروه تولیدی مبلمان آرامش ارائه دهنده انواع مبلمان باغی در کرج میباشد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

مصطفی نیر آبادی : 09125678032

 


معمولا از مواد مقاوم در برابر آب و رطوبت و با وزن سبک ساخته می شوند. استراکچر داخلی آن ها معمولا از آلومینیوم و آهن است. آلومینیوم مورد استفاده در محصولات باغی سبک و ضد زنگ است. آلومینیوم و آهن به کار برده شده معمولا با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای برای مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و زنگ زدگی تولید می شود. مبلمان ویلایی معمولا در ست های شش نفره همراه میز دارای شیشه و باشتک و تشک پارچه ای ضد آب عرضه می گردد. از الیاف نانو با قابلیت شستشو برای قسمت های پارچه ای مبلمان باغی استفاده می گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی